felleslife

Direktlänk till inlägg 29 april 2013

30 saker ni kanske inte visste om mig

Av Felicia Andersson - 29 april 2013 18:33

1. När jag borstar tänderna så borstar jag dom i typ tre minuter..
2. Jag älskar när folk får mig att le och skratta.
3. Om jag ser massa myror så vill jag inte gå på dom..
4. Jag tar hand om min mobil som om den var ett barn..
5. Jag äter nästan aldrig frukost, för jag är typ aldrig hungrig.
6. Jag älskar att fotografera.
7. Mina favoritämnen i skolan är bild, idrott och engelska.
8. Jag hatar matte!
9. Jag går in på Instagram så fort jag inte har någoting att göra.
10. Att klättra i höga träd och sen kolla ut på utsikten tycker jag känns som en stor frihet.
11. Jag är med någon nästan varje dag.
12. Jag sjunger i duschen..
13. Jag dansar minst en timme varje dag.
14. JAG ÄLSKAR ATT DANSA OCH SJUNGA!!
15. Förut hade jag YouTube men nu så har jag Videofyme.
16. Jag har bara varit på bröllop en gång och då gifte sig en av mina kusiner.
17. Jag har aldrig vart på begravning.
18. Jag är jätte kär.
19. Jag är sämst på att beskriva lukter, jag säger typ bara ifall det luktar gott eller äckligt.
20. Jag duschar typ varje dag.
21. Jag tycker om speglar.
22. Jag har en stor släkt.
23. Jag har 4 äldre syskon som är 27-32 år gamla.
24. Jag tycker om att åka ut på utflykter med familjen till helt okända ställen.
25. Jag har vart på Smultronstället i Söderköping en gång, och det var i somras.
26. Jag brukar vakna ganska tidigt för att jag tycker att det är ljust i mitt rum.
27. Jag har aldrig flyttat.
28. När jag var mindre skrev jag dagbok, och jag hade typ 10 olika..
29. Jag sitter nästan aldrig vid datan, jag håller bara på med mobilen.
30. Jag skrattar varje dag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia Andersson - 3 maj 2013 17:54

Förlåt för att jag inte har skrivit något inlägg förrän nu, men jag har vart med min bästis Lina ;) Vi har bakat, pratat, skrattat och massa mer. Haha ;) Har inga speciella planer för helgen, så vi får se vad som händer :) Tänkte kanske köra en ...

Av Felicia Andersson - 2 maj 2013 17:01

Hej på er! Provet idag gick väldigt bra för mig, jag skrev 13 och en halv sida :) Är väldigt trött nu, så gör inget speciellt. Imorn ska vi och bada på idrotten, roligt! :) Det är ju även fredag och jag ska va med min bästis Lina :) Orkar inte ...

Av Felicia Andersson - 2 maj 2013 07:11

Haha nej egentligen är det ju inte det men eftersom vi var lediga igår så kändes det som att det var söndag ;) Idag så har jag ett stort historieprov, men jag har pluggat ganska mycket så jag känner mig säker på det mesta :) Det gäller bara att komm...

Av Felicia Andersson - 1 maj 2013 17:23

En app/sida som jag hissar stort är We-Heart-It. Det finns så sjukt fina bilder där! Här är några av dom som jag har på min sida ;) Har ni aldrig vart inne där så rekommenderar jag att ni ska gå in och kolla! Tro mig ni kommer hitta jätte många fina ...

Av Felicia Andersson - 1 maj 2013 13:42

Har kollat runt ett tag på Polyvore och gjort det här collaget. Tänkte ge lite inspiration på klänningar till sommaren. Tycker själv att alla klänningarna är riktigt gulliga. :)...

Presentation


Jag är en 12-årig tjej vid namn Felicia som bloggar om min vardag. Hoppas att ni stannar kvar och läser! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen


Skapa flashcards